Ten Serwis korzysta z plików cookies. Korzystanie z naszego Serwisu, bez zmian w ustawieniach przeglądarki, oznacza, że pliki cookies zostaną zapisane w pamięci Urządzenia. Więcej w Polityce prywatności.

Stanowisko: Project & Product Manager

Miejsce pracy: Łódź, ul. Piotrkowska 60

 

Główne zadania:

 

  • Kompleksowe prowadzenie projektów związanych z wdrożeniem nowych produktów,
  • Weryfikacja i nadzór nad jakościowymi i technicznymi wymaganiami związanymi z wdrożeniem nowych produktów,
  • Koordynacja realizowanych projektów,
  • Podział projektu na etapy działań oraz przygotowywanie odpowiadających im zadań,
  • Określanie harmonogramu projektu,
  • Prowadzenie dokumentacji projektowej,
  • Organizacja spotkań projektowych,
  • Nadzorowanie prac zespołu projektowego oraz monitorowanie prac innych działów w ramach realizowanego projektu,
  • Rozwiązywanie bieżących problemów podczas trwania projektu,
  • Inicjowanie zadań usprawniających prowadzenie projektów oraz obiegu informacji,
  • Inicjowanie zadań zmierzających do optymalizacji istniejących produktów, ujednolicania komponentów i receptur,
  • Kreowanie i zgłaszanie pomysłów dla nowych produktów na nadchodzące sezony,
  • Zbieranie wiedzy o działaniach konkurencji, wprowadzonych nowościach czy nowych rozwiązaniach technologicznych poprzez obserwacje rynku, stron internetowych, mediów społecznościowych oraz portali branżowych.

 

Wymagania:

 

  • Minimum 2 lata doświadczenia oraz udokumentowane sukcesy w samodzielnym prowadzeniu złożonych projektów wdrożeniowych,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Znajomość zasad zarządzania projektami,
  • Proaktywność i innowacyjność,
  • Zdolność budowania relacji,
  • Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne,
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne,
  • Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z systemami ERP,
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego,
  • Prawo jazdy kat. B.

 

Oferujemy:

 

  • Możliwość rozwoju produktów na rynku lodowym polskiej firmy, będącej jednym z czołowych producentów i sprzedawców lodów w Polsce i na świecie,
  • Możliwość współpracy z dużymi klientami (znane międzynarodowe sieci handlowe),
  • Możliwość realizacji ciekawych i dużych projektów,
  • Współpracę z profesjonalnym zespołem fachowców,
  • Pakiet benefitów: możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej, dofinansowanie do karty Multisport, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, platforma e-learningowa do nauki języka angielskiego, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, paczki lodowe, dofinansowanie do okularów korekcyjnych,
  • Pełen proces wdrożenia i adaptacji,
  • Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach pracy biura w ładnej, dobrej lokalizacji.

 

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV na adres: rekrutacja@ffmw.pl z podaniem w tytule nazwy stanowiska.

Informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.


FF Marka Własna sp. z o.o. © 2018